ZAGREB, 12. srpnja 2016. – Pharmas je prva farmaceutska tvrtka u Hrvatskoj koja je stekla status “PHARMA HFD – Partner FARMACEUTSKE IZVRSNOSTI HFD-a”. Projekt je krajem prošle godine pokrenut na inicijativu Hrvatskog farmaceutskog društva (HFD) kao temeljne farmaceutske udruge, a njime se žele podržati sve tvrtke koje se bave farmaceutskom djelatnošću i koje slijede stroge kriterije i visoke standarde farmaceutske izvrsnosti na svim razinama.
„Priznanje od farmaceutske struke najviši je čin potvrde kvalitete ljudi i procesa jedne tvrtke. Ponosni smo što smo prva farmaceutska tvrtka u Hrvatskoj koja je dobila takvo priznanje“, rekao je predsjednik Uprave PharmaSa Jerko Jakšić, te dodao kako su hrvatski farmaceutski proizvodi poznati u Europi i šire po svojoj kvaliteti, dok od 2013. godine PharmaS kao ključ poslovanja ističe upravo izvoznu strategiju vlastitih proizvoda. „Priznanje kvalitete domaćeg tržišta osnova je na kojoj možemo uspješno graditi svoju izvoznu strategiju“, rekao je Jakšić.
Cilj projekta je ukazati na važnost poštivanja institucionalno definiranih propisa i normi, društveno odgovornog i etičkog poslovanja, osiguranja kvalitetnih i sigurnih farmaceutskih proizvoda, odgovorne primjene farmaceutskih proizvoda u skladu sa stručnim smjernicama, te na važnost farmaceutske skrbi i u službi je poboljšanja kvalitete života i očuvanja zdravlja stanovništva.
Anita Galić, voditeljica Projekta i stručna suradnica u HFD-u izjavila je: „S obzirom na to da je farmaceutska industrija jedna od najvažnijih strateških grana za razvoj hrvatskog gospodarstva, uvjereni smo kako će stalno poštivanje kriterija farmaceutske izvrsnosti i ovaj projekt, “PHARMA HFD-Partner farmaceutske izvrsnosti”, biti dodana vrijednost za PharmaS i sve buduće partnere u njihovom budućem poslovanju, kao zalog za zdravije i bolje sutra svih građana Lijepe naše.”Predstavljen projekt PHARMA HFD – Partner FARMACEUTSKE IZVRSNOSTI HFD-a
Odluka o stjecanju statusa “partnera farmaceutske izvrsnosti HFD-a” odsada omogućava PharmaSu ponosno korištenje logotipa „Pharma HFD – PARTNER FARMACEUTSKE IZVRSNOSTI“ na svim svojim proizvodima.
„Danas na tržištu postoji veliki broj OTC-a, dodataka prehrani, biljnih lijekova i ponekad je zaista teško u tom velikom broju preparata odlučiti se koji preparat ponuditi pacijentu. Označavanje proizvoda „markicom“ HFD-a kojom se jamči kako je isti proizveden uvažavajući stroge kriterije hrvatske farmaceutske struke za postizanjem visoke razine farmaceutske skrbi je za svaku pohvalu“, rekla je Katarina Fehir Šola, ravnateljica Zdravstvene ustanove Bjelovar, te dodala kako će u praksi, kako pacijentima tako i ljekarnicima, olakšati odabir preparata koji je deklariran od strane stručne institucije kao primarnim odabirom u samoliječenju.
Logo JPGStatus „partnera farmaceutske izvrsnosti HFD-a“ zahtijeva prethodno udovoljavanje strogim kriterijima koje su odredili hrvatski znanstvenici i stručnjaci iz različitih područja farmacije. Temeljem toga moguće je izdvojiti najperspektivnije tvrtke koje se bave proizvodnjom farmaceutskih i drugih proizvoda ukazujući na njihov doprinos gospodarskom razvoju Hrvatske, unaprjeđenju farmaceutske struke i zaštiti zdravlja ljudi.
„Izuzetno smo ponosni što je stručno povjerenstvo istaknulo pohvalu PharmaSu za čak nekoliko područja. Naša tvrtka tako se može pohvaliti kako uz GMP (Good Manufacturing Practice) i GDP (Good Distribution Practice) usklađenost u proizvodnji dodataka prehrani, ima izdvojenu jedinicu za istraživanje i razvoj od sastojka do željene formulacije, pri čemu surađuje i s Farmaceutsko-biokemijskim fakultetom Sveučilišta u Zagrebu. Komisija je posebno istaknula i činjenicu da PharmaS ima 16 zaposlenika farmaceutske struke od ukupno 80, što je 20% ukupnog broja zaposlenih. Također, PharmaS je prvi na području RH aktivno implementirao i sustav nutrivigilancije, ali i razvio učinkoviti know-how“, rekao je Matija Poljak, voditelj razvoja CHC poslovanja u PharmaSu, te naglasio kako PharmaS kroz kompletan razvoj proizvoda uvijek stavlja naglasak na krajnjeg korisnika, odnosno pacijenta, a uvođenjem novih tehnologija i inovativnih sastojaka u potpunosti prilagođava proizvode potrebama korisnika.
Comments are closed.